\

Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veilig betalen: SGR

Al onze partners zijn aangesloten bij de SGR/ANVR. Vakantiehuizen die u direct via Happy Vakantiehuizen betaald, zijn gedekt door VZR Garant. Uw aanbetaling/ restbetaling is dan ook ten alle tijde veilig tegen faillisement.

Persoonlijke gegevens

Happy Vakantiehuizen behandelt al uw persoonsgegevens als zeer vertrouwelijk. Wij geven uw gegevens alleen door als u via ons boekt, maar uitsluitend aan de aanbieder van het desbetreffende onderkomen. De bepalingen voor de gegevensbescherming van de desbetreffende aanbieder zijn van kracht.
Wij geven geen gegevens door aan derden of derde organisaties. Wij garanderen u dat u geen ongewenste reclame van derden ontvangt.

Corona Virus

Mocht uw vakantie niet door kunnen gaan vanwege het corona virus, kunt u altijd uw boeking gratis omboeken. Mocht u nog geen alternatieve datum weten, krijgt u een voucher.
​​​​​​​

Waarom boeken bij Happy vakantiehuizen

Happy vakantiehuizen is een internetportaal voor vakantie-onderkomens, dat wil zeggen voor vakantiehuizen, vakantiewoningen, chalets, villa's en nog veel meer prachtige vakantieverblijven.
Wij bieden uw een zeer omvangrijk aanbod, een gemakkelijke zoekfunctie en een eenvoudige boekingsprocedure.
Het contract wordt altijd afgesloten tussen de desbetreffende aanbieder en de huurder. Daarom zijn zowel de Algemene handelsvoorwaarden van Happy vakantiehuizen als die van de desbetreffende aanbieder van kracht. Happy vakantiehuizen heeft hier geen invloed op.

Annuleren

U kunt uw reservering binnen 24 uur na de boekingsdatum kostenloos schriftelijk annuleren, tenzij het verblijf binnen één maand na de boeking valt. Als deze termijn voorbij is gelden de annuleringsvoorwaarden zoals vermeld in de verhuurvoorwaarden.

Reservering wijzigen

Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) kunt u ons makkelijk een WhatsApp bericht (06-11725801) sturen. Wanneer u verhinderd bent op de geboekte datum kijken we samen naar een alternatieve datum. Wijzigingen met betrekking tot het aantal personen, de datum en/of het type accommodatie zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het bungalowpark hiervoor akkoord geeft (afhankelijk van de voorwaarden).

Happy Vakantiehuizen berekent geen wijzigingskosten. Wel kan het zijn dat het vakantiepark en of onze partners een extra bedrag in rekening brengt (afhankelijk van het soort wijziging). Mocht het vakantiepark kosten rekenen, dan worden de kosten vanzelfsprekend altijd met u overlegd.


Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan ook via e-mail naar info@happy-vakantiehuis.nl 

Bevestiging reservering

Binnen een half uur na het reserveren ontvangt u een bevestiging op het opgegeven e-mailadres. Wanneer u binnen een half uur geen e-mail ontvangen hebt, controleer dan uw ongewenste mail. Mocht ook in uw ongewenste mail de bevestiging niet te vinden zijn, dan kunt u het beste contact met ons opnemen.

Betalingen

Verblijfskosten  betalen:
De betalingsvoorwaarden verschillen per vakantiepark. U kunt de betalingsvoorwaarden van het geboekte vakantiepark terugvingen op u reserveringsbevestiging. Mocht u er dan nog vragen over hebben, adviseren wij u direct contact op te nemen met het vakantiepark. 

Verblijfskosten vooraf betalen:
De verblijfskosten bent u verschuldigd aan het door u geboekte bungalowpark. U bent geen kosten verschuldigd aan happy-vakantiehuis.nl. Vaak ontvangt u na het maken van de reservering binnen enkele dagen een factuur van het door u geboekte bungalowpark, afhankelijk van de aankomstdatum van uw verblijf. Voor meer informatie over de betaling kunt u direct contact opnemen met het door u geboekte bungalowpark. De contactgegevens van het bungalowpark staan vermeld op de bevestiging die u van happy-vakantiehuis.nl hebt ontvangen.

Sleutel ophalen

U ontvangt de sleutel van uw vakantieverblijf van de eigenaar/sleutelhouder/receptie welke bij aankomst aanwezig is, tenzij op uw reserveringsbevestiging staat dat u de sleutel op een andere locatie dient op te halen of anders is afgesproken met de eigenaar. 

Aankomst- vertrektijden

De aankomst- en vertrektijd vindt u op de pagina van de accommodatie en onderaan op uw reserveringsbevestiging.

Klachten bij aankomst

Klachten betreffende het bungalowpark moeten altijd ter plekke in het bungalowpark worden gemeld. Het bungalowpark kan op dat moment de klacht in behandeling nemen. Wordt u niet naar tevredenheid geholpen, meld dit dan zo snel mogelijk bij ons, en wij helpen u verder.

Vergeten spullen

U kunt hierover contact opnemen met de sleutel- houders van uw vakantieverblijf. De contactgegevens vindt u op uw reserveringsbevestiging.

Voorkeur ligging vakantiehuis

Het is bij bijna ieder vakantiepark mogelijk een voorkeur op te geven voor een bepaalde ligging, bijvoorbeeld “dichtbij de parkfaciliteiten”, “aan het water” of “naast elkaar gelegen”. U kunt uw specifieke voorkeur opgeven bij de reservering door deze te plaatsen bij het kopje “vragen of wensen”. Voor de meeste van dergelijke voorkeuren worden voorkeurskosten in rekening gebracht, welke door het vakantiepark gefactureerd zullen worden.

Voor meer informatie over de mogelijkheden van uw specifieke wensen kunt u contact opnemen met onze Service Desk. Onze medewerkers kunnen zo de beschikbaarheid en mogelijkheden voor uw speciale voorkeur nagaan.

Contact Happy :) vakantiehuis

De Service Desk is 7 dagen per week geopend. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden. 
U kunt ons bereiken per mail, telefoon, chat of whatsapp

Beddengoed 

Bij elk vakantiehuis staat op de website aangegeven of er beddengoed aanwezig is of niet. Mocht het niet al inbegrepen zijn in de prijs, kunt u het meestal bijboeken.

Blijf op de hoogte van alle nieuwtjes